marți, 9 iunie 2009

someone else...


So...:-?..stii senzatia aia de a vrea sa uiti pe cineva si nu poti?:-j...eh` afla ca poti:D...cum miky a stat 9 luni dupa un tip...si puteau fi mult mai multe..parfumul.hainele.vocea.:|...chiar fara rost !...nu conteaza.nu-mi pasa,vara asta am sa ma indragostesc!

Nuuu nu am inceput bine[-x...deci sa zicem doar ca poti uita un tip orice s-ar intampla:X...oricat de mult ai tine la el...poti..:|...daca ai vointa!..:D. Azi` s-a intamplat ceva:-?...l-am uitat chiar l-am uitat poate doar pana o sa-l vad iar..dar nu-mi pasa daca as putea as iesi cu persoana de azi mereu...8->deci a fost super..totul ok ;;)...acum alt parfum alta voce :X un ALT EL!

Si da` poti uita pe cineva oricat de mult ai tine la el si oricat de mult ai iubi acea persoana...intotdeauna va aparea o alta persoana ;)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu