marți, 16 iunie 2009

Prietenia...



Pey sa ziceam ca prietenia nu e doar un "lucru" de distractie...prietenia este unu lucru ce te leaga la nesfarsit de o foarte buna persoana apropiata...in care poti avea incredere orice s-ar intampla..
[Un prieten bun...mereu isi va gasi alt prieten mai bun :)]

•Un prieten va fii mereu acolo cand vei avea nevoie de el...ar stii mereu sa te faca sa razi cand esti trist...si-ar da seama cand zambesti fals...ar fii acolo ca sa te ridice orice s-ar fi intampla...UN prieten te-ar apreciat pentru ceea ce faci chiar daca tu faci gresit sau nu...si ar trebui sa stii ca un prieten nu te-ar abandona niciodata si daca s-ar intampla va trebui sa aiba un motiv bun;)...si mai mult de atat te-ai bucura ca el exista..si ca se afla langa tine...
[Prietenie inseamna sa fii alaturi de prieteni nu cand au dreptate, ci cand gresesc;;)]


Si poate ca prietenia este un lucru mai valoros decat pare...[intr-o zi se intalnesc DRAGOSTEA si PRIETENIA...DRAGOSTEA intreaba PRIETENIA...daca eu exist...tu ce rost mai ai?...PRIETENIA raspunde...ca sa aduc un zambet acolo unde tu ai lasat o lacrima... ]. SI totusi prietenul` va fi acolo daca nu langa tine te va suna si va stii ce sa-ti zica..

4 comentarii:

  1. mah mi-ai furat urmatoarea idee pentru post..

    eu vroiam sa scriu despre prietenie :-w :d

    RăspundețiȘtergere
  2. tiam luat-o inainte miki eu am scris despre prietenie:))

    RăspundețiȘtergere
  3. hahaha.eo am scris PRIMA ! ;;)
    decii
    gura mica . ^^
    mrg.
    am scris c vmic k mi-a fost lene sa dezbat tot subiectu .
    :D

    RăspundețiȘtergere
  4. gura ma...e ideea mea:-j..nu va convine...pnm:|...fiecare scrie in felul lui!

    RăspundețiȘtergere