vineri, 12 iunie 2009

Last day...


Pey...si incepe varaa`:X...si distractie...distractie si iar distractie...ce pnm:)...nu cred ca pot sa ma despart de anul asta:|...a fost prea frumos 8->...el.colegii.suferintele;)).notele.profu` de mate :>.si lista continuaa` si totusi o sa-mi fie dor de el 8->...si de colegii care or sa se mute:(...de multe alte chestii:|...

Pff...nu m-am gandit niciodata...ca nu mi-as dori vacanta de vara ;))...nu, nu imi place scoala..dar imi placeau pauzele:)...in care colegii mei jucau fotbal cu mingea...si tipau si urlau si strigau [muie dinamo] si toate cele..8->...wtv:)...o sa fie o vara extreeem de lunga...si totusi:|...as vrea sa-l vad pentru ultima data...
Sa zicem doar ca vacanta de vara o sa ma faca sa-i uit...si o sa ma distrez alaturi de prietenii` mei;)) sper sa fie vara care mi-o doream 8->...

[So...If you want to realize something you must go on..]

luw` bea;x care de la un timp ma suporta ;x

Un comentariu:

  1. hey girl:D
    vara asta am sa ma indragosteeesc.de tineeee :X
    vine vara..inca un an de scoala incheiat.[pentru mine un ciclu..8 years..] Imi va fi dor.. I`ll never forget :x:x .. Si dap. SummeR = funn!!^^ avem doar 3 luni la dispozitie :>.

    RăspundețiȘtergere