miercuri, 28 mai 2014

Tarziu..Prea tarziu

Voi ceda? Nu stiu inima vrea in trecut..amintirile imi rastoarna sentimentele iar el...el ma chinuie cu fiecare gest si fiecare amintire pe care am trait-o impreuna..nu imi da voie sa fiu fericita, sa traiesc prin altcineva sa plang de fericire..alaturi de el am suferit dar stiu ca l-am iubit cu toata fiinta mea, l-am iubit cum nu voi mai iubii pe nimeni..noptile sunt chinuitoare..si timpul,timpul este cel mai al dracu! ma ucide trepatat si in liniste imi mananca interiorul.
Iti aduci aminte iubitule noptile de dragoste in care faceam dragoste nebuna si apoi adormeam imbratisati? Iti aduci aminte trandafirul pe care mi l-ai oferit? Era alb si te anunt nu-mi plac florile dar acel trandafir era minunat pentru ca era parte din tine!
Mai ti minte noptile in care urlai si tipai la mine..prima palma luata pentru niste tampenii..pentru mine nu au reprezentat nimic...nu astea m-au facut sa te urasc..ci faptul ca nu ai avut incredere in mine..oare mai stii primul sarut? Aman2 ne intrebam daca a fost bine ceea ce facusem...si apoi a inceput totul! Au trecut 4 ani si totusi ne mai iubeam...dar totul era impotriva noastra..nici noi nu ne mai dadeam o sansa...
Dupa 4 ani si 14 zile..a urmat seara aceea...noaptea in care a aparut altcineva..noapte in care m-am decis sa ofer inima mea si altcuiva..cuiva care sper ca o va aprecia asa cum este ea...dar totusi gandul meu este..este la tine...inima zbiara in mine ca nu poate iubii pe altcineva la fel de mult ca pe tine..cand ma apropii de locurile noastre o neliniste ma apasa..un dor imi urla in suflet si ma trezesc fara tine..ma faceai sa stralucesc sa urlu de fericire dar tot asa o si luai..erai parte din mine..eraii pff inca esti..si as vrea sa fi aici sa te bucuri alaturi de mine de reusite...fara tine nu mai am nimic in inima..imi este dor de tine, de imbratisarile tale...si sarutarile tale ahh ce sarutari...acum au ramas in trecut.
Primesc alte sarutari, alte imbratisari, alte priviri si in toate astea te caut pe tine..tu cel care mi.ai rupt totul in mii si mii de bucatele si acum incerc sa le lipesc singura, stand in genunchi plangand incerc sa fac puzzle-ul inimii...simt cum inima mea plange si se zbate sa fuga la tine! Dar eu o tin strans sa nu mai se intoarca acolo unde a fost ranita!
Din om m-ai facut NEOM! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu