joi, 6 februarie 2014

Nu ti-as fi facut niciodata rau.
Nu as fi luat niciodata alegerea asta.
Nu te-as fi dat la o parte niciodata!
Daca tu nu ai fi asteptat totul de la mine, te-am iubit, te iubesc si te voi iubi mereu!...te voi iubi toata viata mea pentru ca iubirea ta imi pulseaza sangele ce trece prin inima...te iubesc ca o nebuna si dorul tau imi strapunge inima in mii de bucatele, parca ar fi un puzzle, si incerc sa-l refac, incerc sa pun piesele la locul lor si nimic nu iese, piesele nu se potrivesc pentru ca tu reuseai sa asamblezi totul. 
Ai fugit si m-ai lasat singura, m-ai lasat sa iau alegerea singura sa ma chinui intr-un pustiu plin de durere si lacrimi. 
Mi-a fost teama de adevar, de ceea ce deveneai...iti doreai atat de mult sa pui stapanire pe mine, pe sufletul meu...incat m-am incuiat intr-o camera ascultand muzica trista..si calcand in picioare toate lucrurile pe care le am de la tine, incercand sa rup din mine fiecare amintire, fiecare clipa petrecuta alaturi de tine, amintindu-mi cat de usor m-ai ranit vazand ca sufar si plangand din cauza ta!

Si acum e atat de greu.!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu