sâmbătă, 30 mai 2009

Summer...:-b

Ha?! deci cu cat ma gandesc mai mult la vacanta cu atat uit mai repede tot ;x...mwhaha>:)...abia astept vacantaaa` :-b...abia astept sa fiu o alta "persoana" abia astept sa-mi petrec vacanta alaturi de beatrice ;x....si cel mai mult abia astept sa plec la mareeee` cand ma gandesc seara.tarziu.alaturi de persoanele care le iubesc cu adevarat.distractie.home. ahh` 8->
si totusi...n-as vrea sa vina vacanta...n-o sa-mi uit colegii care se vor muta;))...n-o s-o uit pe bubbles tipa cu care ma certam mereu:)) si nu ne suferim...si totusi n-o sa uit prima mea poza cu "el" si prima zi in care l-am vazut ;x o sa ma eliberez de stres...boysss`8->.strand.boys.home. boys.london;x...si lista continuaa`:D....si totusi...am uitat sa zic de shopping :">... o sa las in urma totul...si o sa fiu altcineva....o sa fiu asa cum imi doream dintotdeauna 8->
Presimt ca o sa fie vara perfecta 8->...si in plus o sa-mi fie dor de ei...de prietenii mei \:d/



[insa ce nu pot uita este amintirea ta...o pastreaza inima intr-un colt de suflet..si oricat as incerca nu te voi putea uita]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu