miercuri, 27 mai 2009

Cearta banala...intr-o seara de cacat...


Pey sa zicem...ca e doar o mica cearta care dureaza putin..! so what?!...sau nu:-??...sa zicem ca exista si certuri mai lungi...intre prieteni de o viata:-??...era seara.tarziu.am inceput eu sa-i povestesc "ei" ce s-a intamplat. cearta mea cu tata...si in loc sa-mi fie alaturi vorba mamei mele sa-mi zica "lasa ca ne facem noi timp sa ne vedem" :) sa ma ajute sa numai stau suparata ce putea sa-mi zica:-?? "bine iti face" :) ok bun?! am inteles...ma urasti? atunci de ce mi-ai fost prietena/:)? nu ma suportzi...atunci cum ai reusit sa ma scoti din toate chestiile si sa ma faci sa rad:? nu-ti pasa?! ok fata mea`:) du-te si plimba-te, o prietena nu ti-ar zice ce mi-ai zis tu...crede-ma scriu asta pentru ca imi pasa:...si as vrea sa realizezi ce ai zis.../:)....eu una regret ca m-am certat dar aici nu a fost vina mea...ca bea` mi-a fost alaturi:)...si mi-a zis ceea ce vroiam sa o aud de la tine:...

Nu te credeam asa :)...daca eu merit ceea ce mi-a zis tata...atunci si tu meriti ceea ce ti se intampla, regret ca zic asta...dar vreau sa te simti cum m-am simtit si eu..cand mi-ai zis "bine iti face"..bun sunt doar niste cuvinte:) dar sunt cuvinte...pe care unii oameni le pun la suflet....nu-ti pasa ca am scris asta?! ok...mie-mi pasa:)...te simti mandra de tine...afla ca esti plina de rautate:...nu ma crezi? intreaba-ti prietenii....: nu recunosc...inseamna ca te plac pentru ca le faci pe plac la tot ce-ti zic ei:)))...


[sunt ceea ce sunt si nu ceea ce vor ceilalati]....nu-ti convine?! nu-mi pasa>:D<



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu