sâmbătă, 25 februarie 2012

You destroy me!

Acum am indeajuns de multa ura sa se termine! De ce dupa mult timp ne dam seama ca persoana de langa noi nu e cu adevarat ce ne dorim, de ce totul e asa frumos la inceput iar incetul cu incetul descoperim ca doar trecutul ne mai tine impreuna.

Ti-as fi oferit totul. gandul ca eram noi 2 pana la sfarsit era prea frumos, dar am stiut am presupus! Imi amintesc toate promisiunile, toate visele tale alaturi de mine:-q.

M-ai distrus, m-ai facut sa urasc iubirea:|, cel mai frumos lucru din viata mea! Trebuia sa-mi dau seama, ca atunci cand vei fi in jurul meu imi vei smulge inima!am plans nopti intregi din vina ta, mintindu-ma ca te vei schimba! M-am inselat:) inima ta nu sangereaza ca a mea. Inima ta nu bate atat de tare ca a mea!

It's over!:)

Un comentariu: