marți, 28 septembrie 2010

Doar pentru el!


Cum ar fi...nu stiuuu sa iubesti atat de mult o persoana incat sa vrei sa ii dai viata ta...sa vrei sa-l faci fericit in orice clipa.sa vrei sa il ai mereu langa tine....intotdeauna intr-o relatie cineva iubeste mai mult...as fi vrut sa nu fiu eu aceea...dar imi place pentru ca ii ofer iubirea care o merita.
Il iubesc DA!.dau vina pe mine din orice.sunt doar pentru el! numai si numai pentru el!...si da prea multe vorbe...sunt o copila am vise...
El.a fost un vis care acum a devenit realitate..imi doream atat de mult sa iubesc incat acum vreau mai mult.
Poate el e singurul care ma iubeste cu adevarat.poate singurul care merita sa ii fiu alaturi mereu.pentru ca el ma iubeste chiar si atunci cand sunt nervoasa si ne certam...
N-o sa uit niciodata prima zi...cand m-a luat de mana atat de tandru...de parca nu vroia sa ma raneasca:">.Si ochii lui erau atzintitzi doar la mine.ahh` kkt sa nu ma impiedic.sa nu vbesk prea tare...atat de temea imi era ca o sa-mi dea drumul la mana :x.dar nu a facut-o. ce naibaa mhaa?!
TE IUBESC
:x

Un comentariu:

  1. "Cum ar fi...nu stiuuu sa iubesti atat de mult o persoana incat sa vrei sa ii dai viata ta...sa vrei sa-l faci fericit in orice clipa.sa vrei sa il ai mereu langa tine...." --> e frumos sentimentul si trebuie trait din plin cat inca este acolo :x
    "dar imi place pentru ca ii ofer iubirea care o merita." ---> asa e:x nimic nu mai conteaza daca el merita iubirea asta simti nevoia sa i'o oferi si ai vrea ca totul sa ramana asa mereu, e ca o alta lume :X e perfect :x vis..devenit realitate..
    mai stii cum suntem la inceput.. waii daca ma impiedic ce fac:-< daca spun ceva gresit? daca daca daca..
    ``mi-e dor de clipele astea :x:x

    RăspundețiȘtergere