marți, 14 iulie 2009

Oamenii..


Nu am crezut ca am sa ajung sa spun asta vreodata...dar uneori ar trebui sa va feriti de anumiti oameni.
De oamenii care spun verde in fata, nu pentru ca ar avea reale argumente doar pentru faptul ca o spun atat de direct si nu stiu sa o spune altfel, de oameni care au impresia ca totul e al lor...oameni nemultumiti tot timpul.
De oameni care spun prea repede "te iubesc" si ei nici macar nu stiu sensul cuvantului, de oamenii care te vand pentru ca o singura data ai ranit-o...si ea/el s-a razbunat pe tine. De cei rai, prosti, lasi, mandri...de prietenii falsi,de oameni care traiesc in trecut, de oameni nemultumiti tot timpul.
Hmmm...as putea sa mai zic...ca oamenii nu sunt atat de perfecti si minunatzi precum ne-am dori noi.Pana la urma o persoana sau alta tot te va dezamagi intr`un fel sau altul. Sunt prea multi oameni indiferenti:)...
Nu vreau sa fiu inteleasa gresit...nu zic ca nu exista oameni deosebiti si minunati...rar exista astfel de oameni de la care poti invata ceva, in care poti avea incredere si vor fi acolo pentru tine.
Da! si eu am prieteni.oameni la care tin.sunt acolo langa mine...cand am nevoie, la fel cum sunt si eu pentru ei....Dar asta nu inseamna ca sunt oameni in care poti avea incredere:|...
Gata`! deja devin paranoica;))...thx chitzu >:D<

5 comentarii:

  1. d c ar trebui sa te feresti de oameni care spun verde in fata tot ? ... eo zic ca acei oameni care spun verde in fata tot sunt niste persoane sincere ... acu e doar parerea mea ...

    RăspundețiȘtergere
  2. cum sa te fereshti de prietenii falsii ? ca atunci cand o sa te fereshti de ei o sa fie prea tarziu

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi chiar credeti ca exista cineva pe care il doare in cur de voi? Fiti seriosi... Prietenii sunt mai rau decat dusmanii. Ia ganditi-va cu ce v-ati ales bun de la prieteni? :-??

    RăspundețiȘtergere
  4. fereste-ma de prieteni ca dusmani ma feresc sisingur...

    RăspundețiȘtergere
  5. fa-ti cel mai bun prieten ....iubitul tau...cu el vb deschis vb de toate....

    RăspundețiȘtergere